۱۳۹۱ بهمن ۱۸, چهارشنبه

آزادی جنایتکار کهریزک و دزد و غارتگر سعید مرتضوی تاثیر منفی بر پایه های قدرت باند خامنه ای خواهد داشت!

هدف باند علی خامنه ای از دستگیری ناگهانی سعید مرتضوی جلاد کهریزک زهر چشمی به باند احمدی نژاد بود. اما این دسگیری عجولانه بزای بیت رهبری نتایج بسیار منفی بدنبال خواهد داشت. بدون تردید در پشت پرده دیدار ناگهانی دی...روز علی خامنه ای و رییس مجلس آخوندی اش این موضوع بدقت بررسی شده است.
علی خامنه ای بخوبی می داند، که یاغی دست بافته اش احمدی نژاد را نمی تواند مانند خودی های دیگر بسادگی از قدرت حذف نماید. به همین دلیل تلاش می نماید تا وی را با تصویب قوانین قضایی و مجلس آخوندی خود تحت کنترل قرار بدهد.. بدون تردید میدان عملی که برای باند احمدی نژاد از اصططاک برخورد وی و لاریجانی در روز یکشنبه بوجود امد، باردگر ضربه سنگینی به بدنه قدرت علی خامنه ای و باندش وارد آورد و از این رهگذر دست دولت احمدی نژاد را برای اجرای برنامه های بعدی اضلاحاتش باز تر نمود.
تنها راه مهار کردن احمدی نژاد از سوی خامنه ای تحمل وی تا پایان دوره ریاست جمهوری اش می باشد. پرسش این است که آیا احمدی نژاد تا ان هنگام سکوت اختیار خواهد کرد ؟ بدون تردید خیر.
بحرانی که اکنون باندهای درون نظام خود را در ان می بینند بسیار التهاب آور است. آنها آکنون در مقابل دو مشکل اساسی و تعیین کننده قرار گرفته اند.،
یکی تحریمهای اقتصادی امریکا و وضعیت وخیم اقتصادی کشور است .
و دومی نیز شورش های مردم گرسنه و اعتراضات صنفی آنهاست که بطور روز افزون وزنه بیشتری بخود می گیرند. نمود این اعتراضات روزافزون صنفی را ما اکنون در اکثر نقاط کشور بطوز عینی مشاهده می نماییم.
این شگفت آور نیست که علی خامنه ای نوچه های خودش را در برخورد با باند احمدی نژاد تاکنون به آرامش فرا خوانده است. آزادی بلاشرط جنایتکار کهریزگ سعید مرتضوی شاید یکی از این عللها باشد.
بی شک شدت یافتن برخورد باندهای درونی حاکمیت می تواند پیش در امدی برای شورشهای اجتماعی گردد. و این بمعنای مرگ کل نظام محسوب می گردد. آرمین ارمان

مرتضوی پس از آزادی در محل کار خود حضور یافت

خبرگزاری فارس: سرپرست وزارت کار و رفاه اجتماعی گفت که مرتضوی از صبح امروز در محل کار خود حاضر شده و مشغول انجام وظیفه است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر