۱۳۹۱ اسفند ۶, یکشنبه

میانگین زمان تهیه موادمخدر در تهران، کمتر از پنج دقیقه!

در حالی که موج گرانی‌ها به دلیل نالایقی مسئولان ایران و نیز جاه‌طلبی‌های اتمی رژیم کمر مردم ...را شکسته است؛ اما روز به‌روز قیمت مواد مخدر در کشور کاهش می‌یابد.

در این خصوص امروز قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ایران از کاهش قیمت مخدر «شیشه» خبر داد و گفت: در حال حاضر قیمت این مخدر ویرانگر به یک میلیون تومان و میزان دسترسی به آن در تهران به کمتر از پنج دقیقه رسیده است.

طه طاهری در گفتگو با ایسنا از افزایش مصرف حشیش و نیز افزایش گرایش جوانان به مخدرهای صنعتی هم گفته است.

گفتنی است خبرآنلاین هم نوشته است کهقیمت برخی انواع مواد مخدر، با ۶۰ درصد کاهش به پایین‌ترین حد ظرف ۱۰ سال گذشته رسیده است.

این سایت نوشته است: «فروشندگان محلی از کاهش شدید قیمت مواد مخدر در شهر تهران خبر داده و می‌گویند قیمت انواع مخدرها به خصوص تریاک و کراک ظرف دو ماه گذشته در برخی نقاط شهر دست کم ۳۰ درصد و در برخی دیگر حتی تا ۶۰ درصد کاهش یافته است. این در حالی است که گفته می شود همزمان کیفیت اجناس ارایه شده نیز به طرز محسوسی بهبود یافته است»!

آن‌طور که خبرآنلاین گزارش داده هم اکنون ارزانترین نوع تریاک در مناطق جنوبی شهر تهران به قیمت هر گرم ۴۰۰ تومان خرید و فروش می‌شود. این قیمت در بالاترین نقطه شهر تهران یعنی شهرک غرب با کیفیت بسیار خوب به گرمی ۱۳۰۰ تا ۱۵۰۰ هزار تومان می رسد. در نواحی مرکزی و غربی تهران نیز قیمت‌ها بین ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ هزار تومان در نوسان است.

گفتنی است براساس برخی گزارش‌ها، سپاه پاسداران ایران خود در تهیه و توزیع مواد مخدر دست دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر