۱۳۹۱ اسفند ۸, سه‌شنبه

خامنه ای: ترس غربیها از ایران «اسلامی» است نه ایران هسته ای

رژيم سياه انديش جمهورى اسلامى تاكنون بدين دلخوش كرده بود كه اقتصاد جامعه جهانى بدون نفت صادراتى ايران در هم خواهد شکست و به همين دليل آنها مى توانند از نفت براى تحت فشار قرار دادن جامعه جهانى بهره بردارى نمایند، تا ماجراجویی اتمی خود را بدودن دغدغه به پیش ببرند. به بيان ديگر سردمداران رژیم فکر می کردند که با حربه نفت خود، امریکا و غرب را... می توانند برای دست یابی به اهداف اتمی خود در شاخ نگه بدارند.
پس از شکست های پیاپی مذاکرات اتمی رژیم با امریکا و متحدینش ، کشورهای قدرتمند جهان به نمایندگی امریکا دست به تدبیر تحریم نفت و بانک مرکزی رژیم زدند. ابتدا رژیم تلاش نمود به این تحریمها هیچ بهایی ندهد، اما پس از مدت کوتاهی تحریمها تاثیر بسزایی را بر اقتصاد تک مصرفی و وابسته ایران گذاشت، بگونه ای که اکنون ما شاهد بیکاری، گرانی و تورم روزافزون می باشیم و دولت نیز بخاطر نداشتن نقدینگی توان کنترل این معضلات را ندارد.
برای سردمداران رژیم سیاه اندیش جمهوری اسلامی بویژه  خامنه ای روشن گردید، که اشتباه بسیار بزرگی را مرتکب شده اند، که نه راه پس دارد و نه را پیش

اینکه خامنه ای مدعی ست ترس غربیها از ایران «اسلامی» است نه ایران هسته ای، دروغ محض می باشد. شاید با این گفتمان خود تلاش می نماید به نیروهای خود روحیه بدهد.
آنچه مسلم است رژیم جمهوری اسلامی به رهبری علی خامنه ای به هیچ وجه از موضع خود در ساختن بم اتم عقب نشینی نخواهد کرد، زیرا عقب نشینی بمنزله مرگ رژیم می باشد. این را خامنه ای بعنوان رهبر رژیم بخوبی می داند.
تنها کسانی که در این گیرودار زیان اصلی این ماجراجویی های سردمداران رژیم را باید بپردازند مردم ایران می باشد.
دوستان عزیز، برای دامن زدن به اعتراضات صنفی مردم را تشویق نمایید. تنها راه مبارزه با این رژیم از کانال مبارزات صنفی گذر می نماید.

علی خامنه ای به تنها چیزی که در حال حاضر می اندیشد ادامه استمرار حاکمیت خود می باشد. از این رو تلاش می نماید پاسداری از ایدیولوژی فرتوت و زنگ زده اسلامی خود را مهمترین معضل کنونی جامعه ایران معرفی نماید و معضلاتی مانند بیکاری ، گرانی و تورم که مردم را به تنگ اورده است بی اهمیت جلوه گر نماید.
هموطنان گرامی ، دوستان عزیز
رژیم جمهوری اسلامی تا هنگامیکه از سوی مردم اعتراضی صورت نگیرد به سیاست زن ستیزی، سرکوب و کشتار خود ادامه خواهد داد. مانند گذشته بیکاری و گرانی را به حساب باند رقیب خواهد گذاشت و اگر ضروتی نیز باشد عده ای از آنها را اعدام می نماید. تا به حاکمیت سیاه اندیش خود ادامه بدهد.
اکنون که تحریمهای اقتصادی رژیم را بزانو در آورده است و دولت برای پرداخت نقدی یارانه ها ، حقوق کارگران و کارمندان نیز مشکل دارد. نمی تواند بسادگی مانند گذشته همه مشکلات سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی را بحساب فتنه گران و دشمنان اسلام بگذارد.
اعتراضات صنفی کارگران و دیگر اقشار اجتماعی می تواند سرآغاز یک انفجار اجتماعی باشد و رژیم سیاه اندیش جمهوری اسلامی به رهبری علی خامنه ای را بزانو در بیاورد.
برای دامن زدن به مبارزات صنفی اقشار مختلف مردم با شعار نویسی در مکانهای مختلف شهر از اعتراضات صنفی آنها حمایت نمایید. باسپاس.  مهدی میرآخورلو

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر