۱۳۹۱ بهمن ۲۳, دوشنبه

تنها نظام های دیکتاتوری و خودکامه هستند که برای اثبات مشروعیت خود، به تظاهرات متوسل می شوند

دلیل آن ساده است، چون این رژیم نمی تواند پای صندوق رای و از طریق دمکراتیک، برای خود مشروعیتی ...بخرد، تلاش می کند که با برگزاری انتخابات فرامایشی، به دنیا و مردم داخل بگوید که طرفداران بسیار دارد!

چرا رژیم اسلامی، در این وانفسای اقتصادی باید میلیاردها تومان خرج برگزاری یک مراسم مضحک و نمایشی مسخره به
نام "راه پیمایی دشمن شکن 22 بهمن" برگزار کند؟!

این تظاهرات و راه پیمایی، هیچ مشروعیتی برای رژیم نمی اورد، مگر نه آنکه صدام حسین نیز تظاهراتی به مراتب بزرگتر برگزار می کرد؟! آیا او مشروعیت داشت؟! صد البته که خیر.

تنها یک روش برای اثبات مشروعیت و مردمی بودن یک نظام وجود دارد، آن هم برگزاری انتخابات آزاد و منصفانه است. انتخابات آزاد و منصفانه نیز تعریف مشخص و واضحی دارد و باید سه شرط در آن رعایت شود:

- انتخابات بدون تقلب باشد
- کسی جلوی نامزد شدن شخص یا گروه خاصی را نگیرد (بر خلاف انتخابات استصوابی رژیم)
- مردم از روی آگاهی انتخاب کنند، یعنی اینکه قبل از انتخابات، مدت مناسبی گردش آزاد اطلاعات وجود داشته باشد و مردم بدانند نقاط قوت و ضعف هر کاندیدایی چیست.
آیا مردم داخل، فریب چنینی انتخاباتی را می خورند؟!

سی و چهار سال است که چنین مراسم احقمانه ای هر سال برگزار می شود، جماعتی نادان نیز به امید کیک و شیرینی و ساندیس، در آن شرکت می کنند، اما دیدیم که خرداد سه سال پیش، سه و نیم میلیون ایرانی، به نشانه اعتراض به این رژیم به خیابان آمدند.

لذا می توان نتیجه گرفت که حتی برگزاری این تظاهرات مضحک نیز، مردم را به وحشت نیانداخته و حتی نزد مردم داخل نیز خریدار ندارد.

خاتمه:

باید به خامنه ای گفت، اگر جرات داری، به مردم اجازه تظاهرات بده و تعهد کن که سگان بسیجی تو، کسی را نمی کشند، بین چند میلیون ایرانی به خیابان می آیند..!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر