۱۳۹۱ بهمن ۲۰, جمعه

دفتر احمدی نژاد و باند مافیائی اش به مناسبت دهه زجر بیانیه ای صادر کرد!

دفتر دولت کودتائی دهم به مناسبت دزدیدن انقلاب سال 1357/1974, بیانیه ای صادر کرد.
نکته مورد توجه در این بیانیه عدم اشاره به نام سید علی گدا است که می تواند نشانه ای از عمیق شدن جنگ گرگها , میان خامنه ای و محمودی باشد.
این اختلافات با تنش های اخیر به وجود آمده میان طویله مجلس و دولت کو...دتا شدیدتر هم شده است. امروز نیز هنگام بدرقه احمدی در سفر به مصر نماینده سید علی جانی حضور نیافت.
متن کامل این پیام به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان به شرح زیر است:
=======================================
بسم الله الرحمن الرحیم
فرارسیدن ایام متبرک دهه فجر و سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بر ملت غیور و سلحشور ایران اسلامی تهنیت باد.
بی شک ایام‌ا… دهه فجر تجلی حماسه ماندگار و الهام بخشی است که صفحه‌ای زرین در تاریخ حیات ملت ایران گشود و ندای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین افکند و با نسیم روحبخش بهار انقلاب اسلامی، مشام تمام وفاداران راستین ‌آزادی و عدالت را معطر نمود.
دهه فجر جوشش انگیزه‌ها و اراده‌ها در نیل به بلندای کرامت انسانی و عزمی راسخ برای بازگشت به ارزش‌ها و زیبایی‌هایی است که خاستگاه اصلی آن فطرت پاک انسانی است. این حرکت بی‌بدیل نه تنها سرآغاز دوره و حیات جدیدی برای ملت ایران بلکه برای تمامی آزادی خواهانی است که رو به سوی افق‌های بلند و متعالی دارند و می خواهند زمینه ساز تحقق وعده انبیاء الهی باشند.
اینک در دهه چهارم انقلاب، ملت بزرگ ایران با توکل به خداوند متعال در عرصه‌های مختلف علم و دانش رو به سوی آینده‌ای روشن دارد و با وجود دسیسه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از سوی دشمنان، همچنان با عزت و استقلال هر چه بیشتر و با همان روحیه استکبارستیزی خود مقابل تمامی قدرت‌های جهانی، اهداف انقلابی خود را عملی نموده و امیدی دوباره به مسلمانان و مستضعفان جهان بخشیده است که به فضل خدا آثار آن در اقصی نقاط جهان متجلی شده است.
با تبریک و تهنیت مجدد دهه مبارک فجر بر امت خداجوی ایران، امیدوارم این ایام فرصتی برای تجدید پیمان با آرمان‌های بلند بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهیدان سرفراز باشد. یقینا مردم هوشیار و انقلابی ایران اسلامی، امسال نیز همچون سالهای گذشته با شکوه هر چه بیشتر در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بر وفاداری به آرمانها و اهداف متعالی انقلاب پافشاری نموده و با نشاط بیشتر در صحنه حضور خواهند داشت.
از پیشگاه خداوند سبحان سربلندی و عزت روزافزون این ملت غرورآفرین را تحت توجهات خاصّه ولی‌ا… اعظم امام زمان(عج) مسئلت می‌نمایم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر