۱۳۹۱ اسفند ۲, چهارشنبه

خرتوخری در دربار ولایت و باندهای ان با باند احمدی تروریست

دزدان و ادمکشان و غارتگران در جمهوری اسلامی برای هم خط و نشان میکشند و شاخ و شانه و غافل از ان که مردم دردمند ایران بزودی انها را بالای دارها خواهند برد.
===========================================
انتقاد صریح سایت‌های حامی احمدی‌نژاد از خامنه‌ای و واکنش مشایی

گروهی از وبلاگ‌نویسان حامی محمود احمدی‌نژاد در اعتراض به سخنان علی خامنه‌ای
...
گروهی از وبلاگ‌نویسان حامی محمود احمدی‌نژاد در اعتراض به سخنان علی خامنه‌ای٬ فعالیت خود را متوقف و انتقاد‌های بی‌سابقه‌ای متوجه علی خامنه‌ای کردند.

وبلاگ‌ «ندایی از درون»٬ «همسازی» و «خط‌خطی» از جمله وبلاگ‌هایی هستند که نسبت به انتقاد آقای خامنه‌ای از احمدی‌نژاد در دیدار با گروهی از مردم تبریز اعتراض کرده‌اند.

به گزارش «دیگربان» این وبلاگ‌ها به همراه گروهی دیگر از حامیان احمدی‌نژاد به اینکه خامنه‌ای در سخنان خود انتقاد‌های کم‌رنگی از علی لاریجانی داشته معترض هستند.

وبلاگ «ندایی از درون» نوشته تا زمانی که معنای کلمه «دفاع» و «یک قدری» برای وی روشن نشود یا «حکمت» آن را نفهمد فعالیت‌های خود را متوقف می‌کند.

وبلاگ «همسازی» نیز با انتشار پستی از اینکه خامنه‌ای اقدام احمدی‌نژاد را «غلط»٬ «نادرست»، «خلاف شرع»، «خلاف قانون»، «خلاف اخلاق» و «تضییع حقوق» دانسته و در مقابل عمل لاریجانی را «کمی زیاده روی در دفاع از خود» ارزیابی کرده٬ انتقاد کرده است.

در همین حال اسفندیار رحیم‌مشایی هم در پی انتقاد گروهی از حامیان احمدی‌نژاد از علی خامنه‌ای با صدور پیامی (که به نظر می‌رسد صوری باشد) نسبت به «تخریب ولایت فقیه» هشدار داد.

به گزارش «شبکه ایران» رحیم‌مشایی در پیام خود آورده که «دشمنان انقلاب و وابستگان خط شیطان، هجمه به رهبری و تخریب جایگاه ولی‌فقیه را هدف‌گذاری کرده‌اند.»

روح‌الله حسینیان، از حامیان سرسخت دولت هم در نطق امروز خود در مجلس به شدت به احمدی‌نژاد حمله کرد.

به گزارش خبرآنلاین حسینیان، یا همان خسرو خوبان با بیان اینکه «با هیچکس عقد اخوت نبسته‌ایم» خطاب به محمود احمدی‌نژاد گفت: «همان شمشیری را که به دفاع از مسئولین کشیده‌ایم با اجازتی یا اشارتی بر روی‌‌ همان فرد خواهیم کشید.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر