۱۳۹۱ بهمن ۳۰, دوشنبه

تشکیل کمیته‌ای برای «کنترل نظام» با مدیریت توله سگ حرامزاده سید علی , مجتبی خامنه‌ای

کمیته‌ای با حضور شماری از شخصیت‌های اصول‌گرا به منظور «کنترل نظام» تشکیل شده است.

به گزارش «العربیه» بنا بر این گزارش‌ها، مسوولیت مدیریت این کمیته را مجتبی و میثم، دوتن از فرزندان علی خامنه‌ای بر عهده دارند.

... آن‌طور که «العربیه» نوشته است این کمیته هم‌زمان با اوج گرفتن اختلافات در اردوگاه اصول‌گرایان حاکم بر ایران تشکیل شده است و شماری از شخصیت‌های نزدیک به خامنه‌ای و همچنین وزرای اخراجی از دولت احمدی‌نژاد در این کمیته عضویت دارند.

به نوشته‌ی این سایت جرقه‌ی تشکیل این کمیته هنگامی زده شد که شماری از وزرای سابق با ارسال نامه‌ای به خامنه‌ای خواستار تشکیل ستادی برای «در کنترل گرفتن مدیریت اجرایی کشور در یک سال مانده به انتخابات ریاست جمهوری» زده شده است.

گفتنی است روزنامه دولتی ایران خبر ارسال این نامه به خامنه‌ای را در ماه‌های گذشته منتشر کرده و نوشته بود که منوچهر متکی و مصطفی پورمحمدی وزرای امور خارجه و کشور سابق از جمله امضا کنندگان این نامه هستند.

«العربیه» نوشته است که از منابع آگاه دریافته است وظیفه‌ی کمیته جدید به گونه‌ای دیگر تعریف شده است. این کمیته موظف است در درجه نخست برای جلوگیری از تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آینده توسط دولت احمدی‌نژاد تلاش کند و پس از آن در صورتی که نامزد جریان احمدی‌نژاد با پیروزی در انتخابات رییس‌جمهور شود، این کمیته ضمن کنترل او زمینه را برای تغییر نظام حکومتی از ریاستی به پارلمانی فراهم کند.

به نظر می‌رسد اوضاع پیش‌آمده و اختلاف‌های درون نظام، علی خامنه‌ای و اطرافیانش را بیش از پیش نسبت به کنترل کشور نگران کرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر