۱۳۹۱ اسفند ۷, دوشنبه

هزینه صد‌ها میلیاردی ایران در اماکن‌ مذهبی عراق

رژیم ضد انسانی سیاه اندیش جمهوری اسلامی برای مسخ اراده مردم و استمرار سیاست و حاکمیت خود چنگ به هر جنایتی می زند. سرمایه گذاری حاکمیت برای نوسازی امامزادگان عراقی گوشه کوچکی از به غارت بردن سرمایه های هنگفت مردم ایران است.

این درحالیست که در مناطق زلزله زده شمال مردم از حداقل امکانات زندگی برخوردار نیستند و آمار بیماران و کشته شدگان را دولت از چشم ...مردم مخفی نگه می دارد.
این درحالیست که میلیونها نفر بیکار در ایران وجود دارد و فقر و بدبختی در میان کشور ثروتمندی مانند ایران دراد نهادینه می شود.
هموطن اگاه تا هنگامیکه تو به این وضعیت اعتراض ننمایی این جنایتکاران از موضع قدرت خود میلیمتری عقب نشینی نخواهند نمود. و هر روز در گوشه و کنار کشور جوانان بی گناه را بدار می آویزند . به خیابانها بیایید و با اعتراضات صنفی خود زمینه یک اعتراض سراسری را بوجود بیاورید. مردم آگاه و توانمند ایران در کمک رسانی به زلزله زدگان شمال نشان دادند که از پتانسیل سازماندهی فزاینده ای برخوردارند و می تواند این شیوه را هر لحظه برای سرنگونی این رژیم بکار بگیرد.
.بدیهی ست که تنها بدیل رهایی بخش از چنگال این جنایتکاران کارجمعی و سازمان یافته شماست. به خود اطمینان داشته باشید. این رژیم رفتنی ست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر