۱۳۹۱ اسفند ۵, شنبه

حد "تکلیف" در سن نه سالگی قمری, حدود ۸ سال و ۹ ماه, برای دختران مسلمان اغاز میشود

در مراسمی مشمئز کننده، بیماران کودک ستیز رژیم اشغالگر اسلامی دختر بچه های نه ساله ای را که هنوز در دنیای کودکانه خود سیرمیکنند، با تکلیف دوران زنانگی، یا سنت بردگی جنسی، و پوشش حجاب اجباری اموزش میدهند.

" تکلیف" ریشه در زن و کودک آزاری دیرنه ادیان و سنن بدوی دارد که استفاده جنسی، ختنه, تفکیک جنسیتی، و حجاب کودکان امروز از بقایای ان است. دختر بچه ها بدون هیچ تفکر و هیچ نقشی در انتخاب دین و عقیده شخصی خود به صرف متولد شدن از پدر و مادری مسلمان، مسلمان تلقی شده و موظفند تا آخر عمر مسلمان باقی بمانند. این کودکان از زمان حد "تکلیف" مجبور به پذیرش حجاب و قوانین زن ستیز اسلامی در مورد سرنوشت خود هستنند.

اگر چه برای استفاده حد و مرز حجاب اجباری از روایات و آیات تعبیر های فقهی متفاوتی میباشد, لکن اصل لزوم پوشش اسلامی از این سن "تکلیف" از مرد نامحرم واجب شده است. پوشش اسلامی زن در دو سوره از سوره‎های قرآن مطرح شده است. یک‎ بار به طور اجمال در سوره احزاب آیه ۵۹ و بار دیگر با تفصیل بیشتر در آیه ۳۱ سوره نور. اصرار رژیم اسلامی، از زمان پیدایشن ان، برای حجاب کماکان یک انگیزه فرا مذهبی ولی سیاسی است زیرا حجاب اسلامی سمبل اسلام سیاسی یا اپارتاید جنسی است.

سن بلوغ و "تكلیف" توسط اکثر علمای اسلام سن مسؤولیت كیفری از دیدگاه اسلام نیز است. رسیدن پسر به حد احتلام و دختر به حد حیض سن بلوغ تعین شده است. در تعاملات خشن یک جامعه اسلام زده، این سن تا حد مسؤولیت كیفری قابل اجرا است، بطوری که بسیاری از اعدامیان رژیم اسلامی، بویژه در اوائل عمر ان، از نو جوانان ۹ تا زیر ۱۸ سال بوده اند.

شگفتا که زن در قوانین اسلامی همیشه نصف مرد تلقی می شود و در احادیث نیز بر کم بودن و ناقص العقل بودن زن مهر شرعی خورده است. کماکان اگر طبق همین قوانین زنان کم عقل تلقی میشوند ولی در نه سالگی بالغ بوده و در برابر بیرون بودن هر تار موی خود تا حدی مسئول است که به گفته داعیانه "دکتر" بنی صدر،" اشعه مضری پراکنده میکند که ا ثر نا مطلوبی روی مرد میگذارد"!

با تحمیل مراسم "تکلیف"، رژیم اسلامی دختر بچه های بی گناهی را که به سن حیض میرسند در عمل مجبور به قبول "تکلیف" میکند. به ذعم مبلغین این مراسم شنیع، تکلیف بر انان واجب می‏شود و با میزان قبول یا رعایت "تکلیف"، پاداش و یا كیفر اخروی خواهند داشت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر