۱۳۹۱ بهمن ۲۷, جمعه

مصباح یزدی یکی ازتئوریسین های علی خامنه ای

مصباخ یزدی تئوریسین و مزدور علی خامنه ای تلاش می نماید، به هر قیمتی که شده ایدئولوژی قرون وسطی رژیم سیاه اندیش جمهوری اسلامی برهبری علی خامنه ای را در مقابل عصر دانش فناوری و جامعه متمدن بشری قرار بدهد. وی در گفتمان گذشته خود مدعی شد، که دین اسلام مانند اکسیژن برای مسلمانان می باشد. و در گفتمان اخیر خودش نیز مدعی شده است که ایرانگری را نباید جای اسلام نشاند.
هدف مصباح یزدی از این گفتمان جنجال برانگیزش این اس...ت که اولا با نهادینه کردن این قوانین قرون وسطی ای مانع از اسلام زدایی درمیان مردم بویژه نسل جوان بشود. دوما با وصف این قوانین به اصطلاح اسلامی خود، میدان را برای سرکوب وکشتار مردم که ضامن حیات آنهاست، هموار سازد.
این شگفت آور نیست که جنایتکارانی مانند مصباح یزدی برای نهادینه ساختن نظریات قرون وسطی ای خود تلاش می نمایند،همه عاملهایی که شخصیت یک انسان را در دنیای مدرن امروزی برجسته می سازد، از او بگیرند و او را به موجودی بی ارزش و تهی از هر اراده انسانی بنمایند.
شهروند مسئولیت پذیر تا هنگامیکه از سوی شما به جنایات بیشمار رژیم سیاه اندیش جمهوری اسلامی اعتراضی صورت نگیرد، سرکوب ، کشتار، بیکاری، گرانی ، تورم، و.... ادامه خواهد داشت و آخوندهایی مانند مصباح یزدی با پیجیدن نسخه های اسلامی خود استمرار و پایداری حاکمیت سیاه اندیش آنرا تضمین خواهند نمود و اگر حتی در این راستا برایشان ضرورتی ایجاب نماید، میلیونها نفر از مردم ایران را نيز قربانی آمال پلیدشان خواهند کرد.

این جنایتکاران با تزویر و ددمنشی آخوند صفت خود تلاش می نمایند مردم بی گناه ایران را در چهارچوپ قوانین ضدانسانی خود اسیر ابدی کنند . اراده ها را مسخ ، کنترل افکار عمومی را بطور صددرصد بعهده خود بگیرند و در انتها تصمیم گیری های فردی را نیز در جملگی زمینه ها اجتماعی از ملت سلب نمایند تا ارزش و کرامت انسانی در آنها بتدریج نابود بشود. این آن بهشت ایده آل یا مدینه فاضله ای ست که علی خامنه ای و مصباح یزدی ها برای مردم ایران نوید می دهند.

در عصر دانش فناوری، که پیشرفتهای روزافزون جامعه بشری، حهان را هرلحظه کوچکتر و کوچکتر می نماید، این شگفت اور نخواهد بود، که مزدورانی مانند مصباح یزدی، تلاش می نمایند، دربهای دنیای مدرن و متمدن جهانی را بر روی نسل جوان ما ببندد. آنها را با قوانین اسلام قرون وسطی ای خود شستشوی مغزی بدهند و هر معضلی را که در جامعه با آن روبرو می گردند، براحتی زیر چتر مذهب اسلام زن ستیز و ضد بشری خود توجیه نمایند.
شهروند مسئولیت پذیر، سرنوشت شما و فرزاندانتان در دست خودتان است. اگر می خواهید تا جزثومه ننگ مثلث آخوند،،یازاری و پاسدار، زندگی تان را دیکته نکنند، باید برای اعتراض و تغییر این سیستم ضدانسانی به خیابانها بیایید.
بدون تردید اعتراضات جمعی و سازماندیافته شما، راه را برای ایجاد یک قدرت سازمانیافته اجتماعی هموار می سازد.بخود اتکا کنید.مهدی میرآخورلو

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر