۱۳۹۱ بهمن ۲۲, یکشنبه

روز ۲۲ بهمن یادآوری دیگر باز شکست ایرانیان از یورش تازیان است

۲۲ بهمن  روز شوم و چندش آوری در تاریخ ایران است. روزی که رژیم جنایتکار، مزدوران، چاپلوسان، و جیره خواران خود را به نمایش مسخره ای برای توهین و جسارت به ملت ستمدیده و در بند را به خیابان ها می آورد، و با کمال گستاخی و بیشرمی بیش از سه دهه جنایات و غارتگری های خود را، خدمت به کشور و مردم به شمار می آورد.

چه کسانی در این نمایش ضد ملی شرکت کردند

گروههای زیادی هرکدام به سهمی و به روشی در غارت ملی دست دارند، در این نمایش چندش آور ضد مردمی شرکت دارند:
۱-آخوندهای مفتخور و بیکاره که برسر سفره ملت نشسته و آن را دربست در اختیار خود قرار داده اند، در ردیف جلو این شعبده بازی جای می گیرند. زیرا آنان ماهانه چک دستمزد خیانت خود به مردم ایران را از دفتر ملای مشهدی دریافت می کنند، و کاری سوای وراجی کردن، و تملق و چاپلوسی ندارند.
۲-پاسداران که در غارت سرمایه های ملی با آخوند شریک و در حال مسابقه اند، برای حفظ چپاول های خود در این نمایش فانتزی شرکت می کنند                   

۳- بسیجی ها و حزب اللهی ها که عموماً از جوانان ولگرد و بیکاره کشورند، با دریافت پول های هنگفت، خانه و زندگی راحت و آسوده، در همه جنایت های ملای مشهدی دست دارند. در این مورد نیز به خواست او پاسخ مثبت می دهند و در این نمایش ضد میهنی شرکت می کنند.
۴- مزدوران مرکز خلافت، و سربازان گمنام امام زمان که هرکدام برای آدم کشی و خدشه کردن اعتبار و هویت دیگران خلق شده اند. آن ها نیز در این نمایش برای حفظ مقام و قدرت آخوند در این نمایش شرکت می جویند.


۵- شماری از بازاری ها و کسبه دزد و غارتگر از جمله کسانی که در سال ۵۷ با فرستادن پول، به خمینی در پاریس قدرت میهما نگذاری های بزرگ و پذیرایی از ملت گرسنه رادادند و پس از ورود خمینی به همراه پاسداران واردات و نبض اقتصاد کشوررا در دست گرفتند و با احتکارهای خود با هستی و زندگی مردم بازی می کنند. آنان نیز برای ادامه چپاولگری های خود همچنان در این نمایش فرمایشی حضور دارند.
۶- و سرانجام این که گروه زیادی از ساندونیست خورها، و امت چلو خورشت خور که با یک وعده غذا و یا یک سفر مجانی و اقامت یک تا دوشب در هتل، حتی ناموس خود را هم به باد می دهند، در این شعبده بازی ضد مردمی شرکت می جویند.

یادآوری روزهای شوم تاریخ

برای ما ایرانیان، سه روز در تاریخ روز شوم و نحس به شمار می رود و برما است که در این سه روز به بدبختی و سیه روزی خود بیاندیشیم، اشتباه خود را به فرزندانمان یادآور شویم و برآن باشیم تا دیگر بار از نگهداری و حفاظت از مام میهن کوتاهی نکنیم. این سه روز به ترتیب از این گونه اند:
الف- یادآوری سالروز ۶۳۷ میلادی که دزدان و غارتگران بیابانگرد با سپاه ایران در محل قادسیه به نبرد پرداختند.
ب- سالروز۲۲ بهمن ۱۳۵۷ روز نحسی که خمینی سکان کشتی میهنمان را در اقیانوسی پهناوربه دست گرفت.
پ- سالروز ۱۲ فروردین ۱۳۵۸، روزی که ملت خردباخته بدون کمترین اندیشه ای گوسفند وار به صف ایستاد، و سند بردگی و نوکری خود را امضاء کرد.

آخوندی به مناسبت پیروزی انقلاب در جشن آن شرکت می کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر